Care este avantajul unei comenzi online?

Plasarea comenzii online prezintă o serie de avantaje:

  • Comenzile pot fi înregistrate la orice oră, fiind preluate în ordinea înregistrării lor;

  • Rezervarea produselor se face automat la înregistrarea comenzii, dacă acestea au statusul "în stoc'';

  • Poți verifica direct din contul tău DACOmag traseul comenzii de la înregistrarea ei până la livrare.

 

Am greșit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

În cazul în care comanda este finalizată, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii inițiale și emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar în cadrul aceleiași luni contabile. Pentru a solicita o refacturare, ne poți contacta telefonic la numărul 0354 880 442 sau prin e-mail la contact@dacomag.ro, oferind informații atât cu datele comenzii ce trebuie refăcute, cât și cu noile date de facturare.

Când se livrează comanda mea?

Imediat ce predăm curierului comanda ta vei primi un email care va conține data estimativă de livrare, care va fi între 24-48 ore, excepție făcând cazurile în care, din motive excepționale, serviciul de curierat nu va putea livra coletul în intervalul de timp menționat, situație în care vei fi anunțat de această întârziere. De asemenea, poți urmări în orice clipă statusul comenzii tale intrând în contul de client DACOmag, secțiunea Istoric comenzi.

 

Cum verific dacă produsul este eligibil pentru retur?

Un produs este eligibil pentru retur dacă este în aceeași stare în care a fost livrat (nu prezintă: zgârieturi, deteriorări, accesorii lipsă, ambalaj incomplet, șocuri electrice) și nu face parte din excepțiile menționate în secțiunea politica de retur.

 

În cât timp primesc banii înapoi în urma returului efectuat?

Banii se vor returna în termen de maxim 15 zile de la primirea produsului de către DACOmag, în contul indicat la completarea formularului de retur. Dacă plata a fost efectuată cu card bancar online, restituirea se va efectua în contul respectiv.

 

Cum pot anula sau modifica o comandă activă?

O comandă activă poate fi anulată sau modificată telefonic la numerele: 0354 880 442 sau 0769 087 442 sau scriind un e-mail la adresa comenzi@dacomag.ro

 

Am primit coletul incomplet, îmi lipsesc anumite accesorii/produse. Cum procedez?

În cazul în care ai constatat absența anumitor accesorii sau produse din colet, care sunt facturate și se regăsesc în factura fizică primită, iți recomandăm să ne aduci situația la cunoștință în maxim 48 de ore de la recepționarea coletului sunând la numerele de telefon 0354 880 442 sau 0769 087 442 sau scriindu-ne un e-mail la adresa comenzi@dacomag.ro. Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv.

 

Produsul primit prezintă un defect fizic. Cum procedez?

Dacă produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgâriat, fisurat, ciobit, spart) sau dacă nu funcționează corect, îți recomandăm să nu folosești produsul și să ne aduci situația la cunoștință în maxim 48 de ore de la livrare, sunând la numerele de telefon 0354 880 442 sau 0769 087 442 sau scriindu-ne un e-mail la adresa comenzi@dacomag.ro. Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv.

 

Am primit alt produs decât cel comandat. Ce trebuie să fac?

În cazul în care ai primit alt produs decât cel comandat, îți recomandăm să ne contactezi sunând la numerele de telefon 0354 880 442 sau 0769 087 442 sau scriindu-ne un e-mail la adresa comenzi@dacomag.ro, oferindu-ne atât datele comenzii cât și denumirea produsului livrat.

 

 


Abonează-te la newsletter:

sus