Care este avantajul unei comenzi online?

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje:

  • Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor;

  • Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul "in stoc'';

  • Poti verifica direct din contul tau DACOmag traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.

 

Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile. Pentru a solicita o refacturare, ne poti contacta telefonic la numarul 0354 880 442 sau prin e-mail la contact@dacomag.ro, oferind informatii atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare.

Cand se livreaza comanda mea?

Imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un email care va contine data estimativa de livrare, care va fi între 24-48 ore, exceptie facand cazurile in care, din motive exceptionale, serviciul de curierat nu va putea livra coletul in intervalul de timp mentionat, situatie in care vei fi anuntat de aceasta intarziere. De asemenea, poti urmari in orice clipa statusul comenzii tale intrand in contul de client DACOmag, sectiunea Istoric comenzi.

 

Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur?

Un produs este eligibil pentru retur daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice) si nu face parte din exceptiile mentionate in sectiunea politica de retur.

 

In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

Banii se vor returna in termen de maxim 15 zile de la primirea produsului de catre DACOmag, in contul indicat la completarea formularului de retur. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.

 

Cum pot anula sau modifica o comanda activa?

O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numerele: 0354 880 442 sau 0769 087 442 sau scriind un e-mail la adresa comenzi@dacomag.ro

 

Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii/produse. Cum procedez?

In cazul in care ai constatat absenta anumitor accesorii sau produse din colet, care sunt facturate si se regasesc in factura fizica primita, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului sunand la numerele de telefon 0354 880 442 sau 0769 087 442 sau scriindu-ne un e-mail la adresa comenzi@dacomag.ro. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

 

Produsul primit prezinta un defect fizic. Cum procedez?

Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) sau daca nu functioneaza corect, iti recomandam sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la livrare, sunand la numerele de telefon 0354 880 442 sau 0769 087 442 sau scriindu-ne un e-mail la adresa comenzi@dacomag.ro. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

 

Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?

In cazul in care ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa ne contactezi sunand la numerele de telefon 0354 880 442 sau 0769 087 442 sau scriindu-ne un e-mail la adresa comenzi@dacomag.ro, oferindu-ne atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat.

 

 


Abonează-te la newsletter:

sus