POLITICA DE RETUR DACOmag

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fară a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor/a ultimului produs.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail.

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării în cazul în care greșeala ne aparține, în caz contrar se va restitui doar contravaloarea produselor, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.

Vom efectua această rambursare folosind ca și modalitate de plată, cardul online, după transmiterea codului IBAN de către dumneavoastră.

Expedierea produselor returnate se face doar după anunțarea în prealabil a returului la adresa de email comenzi@dacomag.ro sau telefonic, la nr 0769087442. Returul se poate face în decurs de maximum 14 zile de la data la care ați primit coletul. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Sunteți responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Costul transportului pentru retur va fi suportat de client în cazul în care motivul returului este determinat exclusiv de către client, iar dacă produsul prezintă neconformitati precum: defect din fabrică, deteriorare în urma transportului, descrierea produsului nu corespunde cu caracteristicile acestuia, costul va fi suportat de către vânzător.

Sunteți responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Costul transportului pentru retur va fi suportat de client în cazul în care motivul returului este determinat exclusiv de către client, iar dacă produsul prezintă neconformitati precum: defect din fabrică, deteriorare în urma transportului, descrierea produsului nu corespunde cu caracteristicile acestuia, costul va fi suportat de către vânzător.

Returul se taxează cu suma de 19 RON, dar este GRATUIT în cazul produselor defecte.

Pentru returnarea produselor ne puteți contacta telefonic la numărul 0354 880 442 sau 0769 087 442.

Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

CONDIȚII DE GARANȚIE

Toate produsele comercializate de DACOmag.ro beneficiază de garanție pentru o perioada de 30 zile de la data achiziției.

Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, rupturi, crăpături, ciobiri, componente/piese arse, pierdute, plesnite, etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (încărcarea produsului cu greutăți prea mari, tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul produselor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, sau orice intervenții din exterior constatate în urma evaluării produsului care se dorește a fi înlocuit/returnat.

Condiții de garanție ghiozdane și genți

În cazul unei exploatări corecte, durata medie de utilizare a produsului este de cel puțin 1 an. Posesorul are dreptul, conform drepturilor consumatorilor prevăzute de O.G.21/1992 și Legea 449/2003, în mod gratuit la:

  • repararea produsului cumpărat;
  • înlocuirea integrală a produsului, dacă acesta nu poate fi reparat cu respectarea art. 11 din Legea 449/2003. Repararea sau înlocuirea, se va face într-o perioadă de 15 zile de la data constatării defecțiunii sau, după caz, stabilită de comun acord între vânzător și cumpărător.

Produsul va pierde garanția dacă defecțiunea este cauzată de folosirea improprie, bruscă sau neatentă sau dacă se încercă repararea lui de către persoane neavizate.

Condiții de garanție calculatoare

În cazul unei exploatări corecte, durata medie de utilizare a produsului este de cel puțin 5 ani. Asigurăm service gratuit în perioada de garanție și contra-cost în perioada de post garanție la sediul distribuitorului autorizat “SC Adaconi SRL” str. C. Porumbescu, nr 14 G Hațeg.

Posesorul are dreptul, conform drepturilor consumatorilor prevăzute de O.G.21/1992 și Legea 449/2003, în mod gratuit la:

  • repararea produsului cumpărat;
  • înlocuirea integrală a produsului, dacă acesta nu poate fi reparat cu respectarea art. 11 din Legea 449/2003. Repararea sau înlocuirea, se va face într-o perioadă de 15 zile de la data constatării defecțiunii sau, după caz, stabilită de comun accord între vânzător și cumpărător.

Produsul va pierde garanția dacă defecțiunea este cauzată de folosirea improprie, bruscă sau neatentă sau dacă se încercă repararea lui de către persoane neavizate.

Nu intră în regim de garanție bateria consumată, ecranul sau carcasa spartă.

În interiorul Uniunii Europene, acest produs trebuie colectat la sfârșitul ciclului său de viață.

Coșul de gunoi barat indică faptul că produsul nu se aruncă la gunoiul municipal nesortat, el se va depune la un centru de colectare al deșeurilor DEE sau va fi dat la schimb în momentul achiziționării unui alt calculator, într-un magazin care comercializează acest produs.