black-arrow-clipart-17.png 1. Creaza cont 

Pentru a putea folosi toate serviciile pe care le oferim și pentru a putea beneficia de toate funcționalitățile pe care le punem la dispoziție, va fi necesară crearea unui cont de utilizator.

Acest lucru se va realiza prin completarea unui formular, accesând link-ul "Creează un cont". Link-ul te va conduce la formularul de înregistrare unde ți se va cere să completezi datele personale și alte informații necesare înregistrării.

Atenție! Introdu date reale de identificare. În funcție de aceste date se emite factura și se va efectua livrarea.

Comandă fară cont

Dacă nu dorești să te înregistrezi pe site-ul nostru, îți punem la dispoziție posibilitatea plasării unei comenzi fară cont. Tot ce trebuie să faci este să urmezi pașii 2 și 3 de mai jos, iar mai apoi să alegi opțiunea 'Vreau să comand fară cont' - mai multe detalii la punctul 4 de mai jos.

black-arrow-clipart-17.png 2. Alege produsul

Poți accesa categoria de interes din bara verticală sau tastând numele produsului dorit în bara de căutare.

Cu un singur click pe poză sau pe denumire vei intra în descrierea detaliată a produsului, unde poți vedea mai multe specificații ale produsului sau părerile altor cumpărători despre acesta (în secțiunea review-uri).

black-arrow-clipart-17.png 3. Adaugă în coș

Verifică informația prezentată împreună cu facilitățile/serviciile disponibile pentru produsul selectat, iar apoi apasă butonul 'Adaugă în coș' pentru a merge mai departe.

Poți finaliza direct comanda apăsând butonul 'Finalizați comanda'  sau poți adăuga și alte produse în comanda ta, apăsând butonul 'Continuați cumpărăturile'.

Poți crește sau descrește numărul produselor existente în coș tastând direct cantitatea sau apăsând pe butoanele + sau -. Actualizarea cantității se va face automat.

Poți elimina produsele din coș cu un simplu click pe iconița cu coșul de gunoi. Produsul șters vă dispărea imediat.

black-arrow-clipart-17.png 4. Completează datele

Dacă nu ești deja logat, va trebui să bifezi una dintre următoarele căsuțe: "Creeaza un cont", "Autentificare" sau "Comanda ca oaspete": și vei fi direcționat înspre următorii pasi pentru a finaliza comanda.

În cazul în care ai bifat căsuța "Creeaza un cont", va trebui să completezi informațiile referitoare la detaliile de facturare, livrare, metoda de livrare și metoda de plată. Dacă ai o observație referitoare la comanda ta, o poți adăuga în câmpul text. După citirea și acceptarea termenilor și condițiilor companiei, vei putea plasa comanda apăsând butonul "Trimite comanda".

În cazul în care ai bifat căsuța "Comandă ca oaspete " va trebui să completezi informațiile referitoare la detaliile de facturare, livrare, metoda de livrare și metoda de plată. Dacă ai o observație referitoare la comanda ta, o poți adăuga în câmpul text. După citirea și acceptarea termenilor și condițiilor companiei, vei putea plasa comanda apăsând butonul "Trimite comanda".

black-arrow-clipart-17.png 5. Confirmare

După lansarea comenzii, vei primi un mesaj e-mail, prin care se confirmă înregistrarea în sistem a comenzii tale.

Un reprezentant de vânzări DACOmag te va contacta telefonic în cel mai scurt timp în cazul în care există vreun motiv pentru care nu se poate face livrarea produselor în maxim 48 ore. În cazul în care nu poți fi contactat telefonic, vei primi o înștiințare prin e-mail.

black-arrow-clipart-17.png6. Informații privind preluarea comenzii

Preluarea comenzilor se face în fiecare zi lucrătoare, între orele 08:00 și 10:00.

În mod excepțional, DACOmag poate prelua comenzi în zilele de sărbătoare sau în cazul extinderii programului de lucru, acesta fiind comunicat în pagina de contact. În cazul comenzilor plasate în afara programului de lucru, acestea vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.

black-arrow-clipart-17.png 7. Politica de retur

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fară a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor/a ultimului produs.

Pentru returnarea unui produs, indiferent de motiv ne puteți transmite cererea dvs. telefonic (0769087442) sau prin e-mail (comenzi@dacomag.ro).

Pentru a fi acceptat returul, produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat: nefolosit, fară urme de utilizare, fară lovituri sau zgârieturi, însoțit de toate accesoriile cu care a fost livrat. De asemenea produsul trebuie să fie ambalat corespunzător.

Nerespectarea condițiilor de mai sus, precum și punerea produsului, prin orice mijloc, într-o stare necorespunzătoare repunerii în vânzare, duce la refuzul returului.

Consumatorul va fi informat telefonic sau în format electronic asupra neconformităților constatate.

Vânzătorul va face recepția fizică a mărfurilor returnate la primirea în depozit și își rezervă dreptul de a refuza primirea în stoc și returnarea contravalorii în cazul găsirii unor neconformități.

Costul transportului pentru retur va fi suportat de client în cazul în care motivul returului este determinat exclusiv de către client, iar dacă produsul prezintă neconformități precum: defect din fabrică, deteriorare în urma transportului, descrierea produsului nu corespunde cu caracteristicile acestuia, costul o să fie suportat de către vânzător.

Cost transport = 19 RON cu TVA inclus