black-arrow-clipart-17.png  1. Crează cont

Pentru a putea folosi toate serviciile pe care le oferim și pentru a putea beneficia de toate funcționalitățile pe care le punem la dispoziție, va fi necesară crearea unui cont de utilizator.

Acesta se va realiza prin completarea unui formular, accesând link-ul 'Înregistrare' aflat in header-ul siteului. Link-ul te va conduce la formularul de înregistrare unde ți se va cere să completezi datele personale și alte informații necesare înregistrării.

Atenție! Introdu date reale de identificare. În funcție de aceste date se emite factura și se va efectua livrarea.

1.1 Comandă fără cont

Dacă nu dorești să te înregistrezi pe site-ul nostru, îți punem la dispoziție posibilitatea lansării unei comenzi fără cont. Tot ce trebuie să faci este să urmezi pașii 2 și 3 de mai jos, iar mai apoi să alegi opțiunea 'Vreau să comand fără cont' - mai multe detalii la punctul 4 de mai jos.

black-arrow-clipart-17.png  2. Alege produsul

Poți accesa categoria de interes din bara verticală (meniul) din stânga sau tastând produsul dorit în bara de căutare.

Cu un singur click pe poză sau pe denumire vei intra în descrierea detaliată a produsului, unde poți vedea mai multe specificații ale produsului sau părerile altor cumpărători despre acesta (în secțiunea review-uri).

black-arrow-clipart-17.png  3. Adaugă în coș

Verifică informația prezentată împreună cu facilitățile/serviciile disponibile pentru produsul selectat, iar apoi apasă butonul 'Adaugă în coș' pentru a merge mai departe.

Poți finaliza direct comanda apăsând butonul 'Finalizați comanda'  sau poți adăuga și alte produse in comanda ta, apăsând butonul 'Continuați cumpărăturile'.

Poți crește sau descrește numărul produselor existente în coș tastând direct cantitatea sau apăsând pe butoanele + sau -. Actualizarea cantității se va face automat.

Poți elimina produsele din coș cu un simplu click pe iconița cu coșul de gunoi. Produsul șters va dispărea imediat.

black-arrow-clipart-17.png  4. Completează datele

Dacă nu ești deja logat, va trebui să bifezi una dintre următoarele căsuțe: 'Cont nou', 'Deja client' sau 'Vreau să comand fără cont' și vei fi direcționat înspre următorii pași pentru a finaliza comanda. 

În cazul în care ai bifat căsuța 'Cont nou', va trebui să completezi informațiile referitoare la detaliile de facturare, livrare, metoda de livrare și metoda de plată. Dacă ai o observație referitoare la comanda ta, o poți adăuga în câmpul text. După citirea și acceptarea termenilor și condițiilor companiei, vei putea plasa comanda apăsând butonul 'Trimite comanda'.

În cazul în care ai bifat căsuța 'Deja client' va trebui să introduci datele tale de logare, iar apoi să apeși butonul 'Autentificare' și vei fi redirecționat înspre contul tău, de unde vei putea finaliza comanda apăsând butonul 'Trimite comanda'.

În cazul în care ai bifat căsuța 'Vreau să comand fără cont' va trebui să completezi informațiile referitoare la detaliile de facturare, livrare, metoda de livrare și metoda de plată. Dacă ai o observație referitoare la comanda ta, o poți adăuga în câmpul text. După citirea și acceptarea termenilor și condițiilor companiei, vei putea plasa comanda apăsând butonul 'Trimite comanda'.

black-arrow-clipart-17.png  5. Confirmare

După lansarea comenzii, vei primi un mesaj email, prin care se confirmă înregistrarea în sistem a comenzii tale.

Un reprezentant de vânzări DACOmag te va contacta telefonic în cel mai scurt timp în cazul în care există vreun motiv pentru care nu se poate face livrarea produselor în maxim 48 ore. În cazul în care nu poți fi contactat telefonic, vei primi o înștiințare prin e-mail.

 black-arrow-clipart-17.png 6. Informații privind preluarea comenzii

Preluarea comenzilor se face în fiecare zi lucrătoare, între orele 08:00 și 14:30.

În mod excepțional, DACOmag poate prelua comenzi în zilele de sărbătoare sau în cazul extinderii programului de lucru, acesta fiind comunicat în pagina de contact. În cazul comenzilor plasate în afara programului de lucru, acestea vor fi preluate în următoarea zi lucrătoare;

 black-arrow-clipart-17.png 7. Politica de retur

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fară a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.

Pentru returnarea unui produs, indiferent de motiv ne puteti transmite cererea dvs. telefonic (0769087442) sau prin e-mail (comenzi@dacomag.ro).

Pentru a fi acceptat returul, produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat: nefolosit, fara urme de utilizare, fara lovituri sau zgarieturi, insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat. De asemenea produsul trebuie sa fie ambalat corespunzator.

Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.

Consumatorul va fi informat telefonic sau in format electronic asupra neconformitatilor constatate.

 Vanzatorul va face receptia fizica a marfurilor returnate la primirea in depozit si isi rezerva dreptul de a refuza primirea in stoc si returnarea contravalorii in cazul gasirii unor neconformitati.

Costul transportului pentru retur va fi suportat de client in cazul in care motivul returului este determinat exclusiv de catre client, iar daca produsul prezinta neconformitati precum: defect din fabrica, deteriorare in urma transportului, descrierea produsului nu corespunde cu caracteristicile acestuia, costul o sa fie suportat de catre vanzator.

Cost transport = 19 RON cu TVA

 


Abonează-te la newsletter:

sus