1. DEFINIREA TERMENILOR

DACOmag este denumirea comercială a SC ADACONI S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Hațeg, str. Ciprian Porumbescu, nr. 14H, jud. Hunedoara, având număr de ordine în Registrul Comerțului J20/1347/1991, cod unic de înregistrare fiscală RO2143414.

Vânzător: DACOmag

Cumpărător: persoana fizică/persoana juridică sau orice entitate juridică care își face un cont în site și efectuează o comandă.

Utilizator: orice persoană fizică/juridică înregistrată pe site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții.

Cont: secțiunea din site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite cumpărătorului transmiterea comenzii și care conține informații despre client/cumpărător și istoricul cumpărătorului în site (istoric comenzi, retururi, informații personale, cupoane, produse favorite etc.).

Favorite: sectiune din cont care permite cumparatorului / utilizatorului sa isi creeze liste.

Listă: pagina web din Favorite în care cumpărătorul/utilizatorul poate adăuga bunuri pe care le consideră a fi preferate și pe care, ulterior, le poate adăuga în coșul de cumpărături („Coșul meu”).

Site: domeniul www.dacomag.ro și subdomeniile acestuia.

Comandă: un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între vânzător și cumpărător, prin care cumpărătorul transmite vânzătorului, prin intermediul site-ului intenția sa de a achiziționa bunuri și servicii de pe site.

Bunuri și servicii: orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în comandă, care urmează a fi furnizate de către vânzător cumpărătorului, ca urmare a contractului încheiat.

Campanie: acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de bunuri și/sau servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către vânzător.

Contract: reprezintă contractul la distanță încheiat între vânzător și cumpărător, fără prezența fizică simultană a vânzătorului și a cumpărătorului.

Conținut:

  • toate informațiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
  • conținutul oricărui e-mail trimis cumpărătorilor de către vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al vânzătorului, cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
  • informații legate de bunurile și/sau serviciile și/sau tarifele practicate de vânzător într-o anumită perioadă;
  • informații legate de bunurile și/sau serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;
  • date referitoare la vânzător sau alte date privilegiate ale acestuia.

Review: o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactată pe baza experienței personale și a capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă produsul sau serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către producător.

Rating: modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui utilizator/client/cumpărător față de un produs. Rating-ul se exprimă sub formă de stele. Fiecare produs poate primi un punctaj de la minim o stea, la maxim cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna review-ului scris de utilizator/client/cumpărător asupra unui produs sau serviciu.

Comentariu: apreciere sau observație cu scop critic, pe marginea unui review sau a unui alt comentariu.

Răspuns: informație scrisă care este transmisă utilizatorului/clientului/cumpărătorului care a adresat o întrebare în site, în pagina unui anumit produs. Răspunsul reprezintă o explicație oferită de un utilizator/client/cumpărător unui alt utilizator/client/cumpărător în cadrul unei discuții.

Newsletter: mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poștă electronică (e-mail, SMS) asupra bunurilor și serviciilor și/sau a promoțiilor desfășurate de vânzător într-o anumită perioadă, fară niciun angajament din partea vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.

Tranzacție: încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui bun și/sau serviciu de către DACOmag, cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin înregistrarea unei comenzi pe site, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.

Notificarea primită de către cumpărător, după efectuarea comenzii, are rol de informare și nu reprezintă acceptarea comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

Pentru motive justificate, vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea bunurilor și/sau serviciilor din comandă. Dacă modifică cantitatea de bunuri și/sau servicii din comandă va anunța cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția vânzătorului la efectuarea comenzii.

Contractul se consideră încheiat între vânzător și cumpărător în momentul primirii de către cumpărător de la vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a comenzii.

3. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

Accesul în vederea efectuării unei comenzii îi este permis oricărui client/cumpărător.

Pentru motive justificate, DACOmag își rezervă dreptul de a restricționa accesul clientului/cumpărătorului în vederea efectuării unei comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității clientului/cumpărătorului pe site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel DACOmag.

Comunicarea cu vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “Contact” din site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fară a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

Toate tarifele aferente bunurilor și/sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate în lei (RON) și includ TVA.

În cazul plăților online, vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai cumpărătorul.

Toate informațiile folosite pentru descrierea bunurilor și/sau a serviciilor disponibile pe site (imagini statice/dinamice/prezentări multimedia etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

După 14 zile de la achiziționarea unui bun sau serviciu, cumpărătorului i se va solicita scrierea unui review legat de bunul sau serviciul achiziționat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de email înscrisă de cumpărător în cont. În acest fel, cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili utilizatori/clienți/cumpărători de pe site și se implică activ în dezvoltarea de noi servicii și în detalierea cât mai completă a caracteristicilor bunurilor.

4. COMANDĂ

Clientul/cumpărătorul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea bunurilor și/sau serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un bun și/sau un serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui bun/serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a bunului/serviciului.

Prin finalizarea comenzii cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.

Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate cumpărătorului, fară nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fară ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune/interese, în următoarele cazuri:

  • neacceptarea tranzacției de către banca emitentă a cardului cumpărătorului, în cazul plății online;
  • invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri, în cazul plății online;
  • datele furnizate de către client/cumpărător, pe site sunt incomplete și/sau incorecte.

Ne dorim să oferim o experiență plăcută și eficientă clienților noștri. Cu toate acestea, suntem nevoiți să subliniem faptul că avem dreptul de a anula o comandă în situațiile în care un client plasează aceeași comandă de mai multe ori și, în mod consecvent, nu o ridică sau adoptă un comportament nepotrivit în interacțiunile cu personalul nostru.

Anularea comenzii în astfel de cazuri este justificată de necesitatea menținerii unui mediu de lucru profesional și respectuos pentru echipa noastră, precum și pentru a asigura un proces de vânzare echitabil pentru toți clienții noștri. Încurajăm relațiile comerciale bazate pe respect reciproc și cooperare, iar atunci când un client adoptă comportamente nepotrivite sau repetă aceeași acțiune fără o justificare rezonabilă, suntem puși în situația de a lua măsuri corespunzătoare.

Ne străduim să oferim servicii de cea mai înaltă calitate și să menținem standarde ridicate în relațiile noastre comerciale. În acest sens, ne rezervăm dreptul de a lua decizii în conformitate cu termenii și condițiile noastre, în scopul de a asigura un mediu plăcut și respectuos atât pentru clienții noștri, cât și pentru echipa noastră.

Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract, respectiv să returneze un bun sau să renunțe la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a bunului/bunurilor.

În cazul în care clientul/cumpărătorul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care comanda este achitată, vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 zile de la data informării vânzătorului de către cumpărător asupra deciziei sale de retragere din contract.

Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși bunurile.

5. RĂSPUNDERE

Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către vânzător a oricărei din obligațiile sale conform comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea bunurilor și serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.

Prin crearea și utilizarea contului, clientul/utilizatorul/cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de cont (user și parolă), pentru gestionarea accesării contului și în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil și de activitatea derulată prin intermediul contului său.

Prin crearea contului și/sau utilizarea conținutului și/sau plasarea comenzilor, clientul/utilizatorul/cumpărătorul acceptă în mod expres și fară echivoc termenii și condițiile site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul site-ului, existentă la data creării contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării comenzii.

Ulterior creării "Contului", utilizarea conținutului echivalează cu acceptarea modificărilor intervenite asupra termenilor și condițiilor site-ului și/sau a versiunilor actualizate ale termenilor și condițiilor site-ului.

Termenii și condițiile site-ului pot fi modificați oricând de către DACOmag, aceștia fiind opozabili clienților/utilizatorilor/cumpărătorilor de la data afișării în site. Acceptarea termenilor și condițiilor site-ului se confirmă prin bifarea check-boxului corespunzător din site și/sau prin trimiterea comenzii și/sau prin efectuarea unei plăți online.

6. ÎNSCRIEREA DE REVIEW-URI ȘI COMENTARII

Înscrierea de review-uri și comentarii se poate face, de către utilizatori/clienți/cumpărători, în secțiunea “Review-uri”, din paginile de produs. Informațiile înscrise pot fi atât pozitive, cât și negative, și se vor referi la caracteristicile și modul de folosire al unui produs sau serviciu. Informațiile înscrise pot fi atât pozitive, cât și negative, și se vor referi la caracteristicile și modul de folosire al unui produs sau serviciu.

În momentul înregistrării unui anumit review/comentariu pe site, utilizatorii/clienții/cumpărătorii acordă vânzătorului o licență neexclusivă, perpetuă, irevocabilă, nelimitată teritorial și dau dreptul vânzătorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și de a afișa acest conținut.

În momentul înscrierii de review-uri/comentarii în secțiunile menționate, fiecare utilizator/client/cumpărător se angajează să respecte următoarele reguli:

  • să facă referiri doar la caracteristici și/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitând informații legate de aspecte ce se pot schimba (preț sau oferte);
  • să folosească doar limba romană. Sunt permise și cuvintele sau expresiile care, deși nu sunt considerate românești, sunt de largă utilizare în toate mediile domeniului respectiv (exemplu: notebook etc.);
  • să utilizeze un limbaj corespunzător, neofensator, fară termeni care pot jigni sau afecta oricare alt utilizator/client/cumpărător;
  • să se asigure de încadrarea corectă a conținutului introdus pe site: orice review va fi înscris în secțiunea “Review-uri” din pagina de produs;
  • să se asigure că informațiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neînșelătoare și în conformitate cu legile aplicabile, respectând astfel inclusiv drepturile altor părți, drepturile de autor, de marcă comercială, de licență sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
  • să folosească această facilitate doar pentru a comunica sau a obține detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe site, fară a face referire către alte firme ce promovează vânzarea și cumpărarea de produse sau servicii;
  • să nu furnizeze sau să solicite, în niciun mod și în nicio măsură, date personale (detaliile de contact, informații despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume și/sau prenume etc.) sau orice altă informație care poate determina dezvăluirea acestor date personale;
  • să nu înscrie informații și/sau detalii despre URL-uri (legături) din alte site-uri comerciale ce desfășoară aceeași activitate comercială ca și vânzătorul;
  • să nu încerce fraudarea serviciilor puse la dispoziție de către vânzător sau să înscrie review-uri/comentarii/întrebări/răspunsuri care să conțină materiale de natură publicitară;
  • să nu utilizeze review-ul/comentariul ca mijloc de comunicare cu vânzătorul, în acest sens se vor folosi datele de contact ale vânzătorului înscrise pe site.

Pe lângă o evaluarea realistă critică, în momentul înscrierii unui review, utilizatorul/clientul/cumpărătorul va adăuga și un rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, împreună cu rating-urile corespunzătoare lor, vor influența rating-ul general al produsului sau serviciului, număr care apare între paranteze lângă titlul acestora. Astfel, un review însoțit de un rating mare duce la o creștere a rating-ului general, iar un review însoțit de un rating mic duce la o scădere a rating-ului general.

Utilizatorii/clienții/cumpărătorii ce înscriu review-uri la care atașează fișiere foto sau video vor respecta următoarele reguli:

  • fișierele încărcate vor conține imagini și/sau videoclipuri care se referă la produsul sau serviciul pentru care se scrie review-ul, asigurându-se că respectă drepturile de autor;
  • fișierele încărcate nu vor conține violență, conținut pentru adulți, limbaj licențios sau alt conținut care ofensează o persoană/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a vârstei, a statutului de veteran,  a orientării sexuale sau politice;
  • fișierele încărcate nu vor conține informații legate de alte persoane;
  • fișierele încărcate nu vor conține URL-uri sau watermark-uri către site-uri ce desfășoară aceeași activitate comercială ca vânzătorul.

Când un review/comentariu este semnalat de către un utilizator/client/cumpărător ca având un conținut inadecvat, dintr-o perspectivă strict subiectivă, acest conținut este examinat cu atenție de către vânzător pentru a determina dacă încalcă Termeni și Condițiile site-ului. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din site numai după examinarea acestora de către vânzător.

În cazul în care vânzătorul constată încălcarea termenelor și condițiilor în mod repetat, acesta își rezervă dreptul de a suspenda posibilitatea utilizatorului/clientului/cumpărătorului de a înscrie review-uri/comentarii.

7. FORȚĂ MAJORĂ

Nici una dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Dacă în termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de drept a contractului fară ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune/interese.

8. CONDIȚII DE GARANȚIE

Toate produsele comercializate de DACOmag.ro beneficiază de garanție pentru o perioada de 30 zile de la data achiziției.

Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, rupturi, crăpături, ciobiri, componente/piese arse, pierdute, plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (încărcarea produsului cu greutăți prea mari, tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul produselor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, sau orice intervenții din exterior constatate în urma evaluării produsului care se dorește a fi înlocuit/returnat.

Condiții de garanție ghiozdane și genți:

În cazul unei exploatări corecte, durata medie de utilizare a produsului este de cel puțin 1 an. Posesorul are dreptul, conform drepturilor consumatorilor prevăzute de O.G.21/1992 și Legea 449/2003, în mod gratuit la:

  • repararea produsului cumpărat;
  • înlocuirea integrală a produsului, dacă acesta nu poate fi reparat cu respectarea art. 11 din Legea 449/2003. Repararea sau înlocuirea, se va face într-o perioadă de 15 zile de la data constatării defecțiunii sau, după caz, stabilită de comun accord între vânzător și cumpărător.

Produsul va pierde garanția dacă defecțiunea este cauzată de folosirea improprie, bruscă sau neatentă sau dacă se încearcă repararea lui de către persoane neavizate.

Condiții de garanție calculatoare:

În cazul unei exploatări corecte, durata medie de utilizare a produsului este de cel puțin 5 ani. Asigurăm service gratuit în perioada de garanție și contra-cost în perioada de post garanție la sediul distribuitorului autorizat “SC Adaconi SRL” str. C. Porumbescu, nr 14H, Hațeg.

Posesorul are dreptul, conform drepturilor consumatorilor prevăzute de O.G.21/1992 și Legii 449/2003, în mod gratuit la:

  • repararea produsului cumpărat;
  • înlocuirea integrală a produsului, dacă acesta nu poate fi reparat cu respectarea art. 11 din Legea 449/2003. Repararea sau înlocuirea, se va face într-o perioadă de 15 zile de la data constatării defecțiunii sau, după caz, stabilită de comun accord între vânzător și cumpărător;
  • produsul va pierde garanția dacă defecțiunea este cauzată de folosirea improprie, bruscă sau neatentă sau dacă se încearcă repararea lui de către persoane neavizate.

Nu intră în regim de garanție bateria consumată, ecranul sau carcasa spartă. În interiorul Uniunii Europene, acest produs trebuie colectat la sfârșitul ciclului său de viață.

Coșul de gunoi barat indică faptul că produsul nu se aruncă la gunoiul municipal nesortat, el se va depune la un centru de colectare al deșeurilor DEE, sau va fi dat la schimb în momentul achiziționării unui alt calculator, într-un magazin care comercializează acest produs.

9. CONDIȚII DE RETUR

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fară a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail sau telefonic.

Dacă vă retrageți, vom rambursa suma aferentă produselor comandate, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare.

Puteți expedia produsele returnate sau să le înmânați direct la adresa Ciprian Porumbescu 14H, 335500, Hațeg, Jud. Hunedoara fară întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Sunteți responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor. 

Pentru returnarea produselor ne puteți contacta telefonic la numărul 0354 880 442 sau 0769 087 442.

Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

10. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

Politica de confidențialitate promovată de DACOmag.ro explică în ce mod utilizăm orice tip de informație personală pe care ne-o puteți oferi pe parcursul utilizării site-ului sau pe parcursul plasării unei comenzi online.

Informație personală înseamnă orice tip de informație care vă identifică pe dumneavoastră în nume personal (de exemplu numele dumneavoastră, adresa sau telefonul).

DACOmag.ro nu va vinde, închiria sau distribui informațiile colectate nimănui - colectăm informațiile pentru a putea onora comenzile și pentru a servi cât mai bine clienții noștri cu informații complete referitoare la starea comenziilor sau a livrării.

În orice moment puteți modifica sau șterge din baza noastră de date informațiile pe care ni le-ați oferit. Dacă doriți să modificați datele dumneavoastră personale aflate în posesia noastră, vă rugam să ne contactați prin telefon la numărul 0354 880 442.

Dorim să vă asigurăm că sunteți protejați împotriva distribuirii datelor cu caracter personal către terți. Toate datele dumneavoastră cu caracter personal transmise către noi pentru a vă identifica corect atunci când folosiți website-ul nostru vor fi folosite în deplin acord cu declarația prezentă de confidențialitate.

DACOmag.ro își rezervă dreptul de a opera modificări ale politicii de respectare a confidentialitatii datelor clienților prin updatarea periodică a paginii web de față. Vă recomandăm în consecință să vizitați periodic pagina care prezintă declarația noastră de confidențialitate pentru a vă asigura că sunteți de acord cu schimbările operate. Declarația de confidențialitate de față intră efectiv în vigoare începând cu 01.12.2016.

Putem colecta următoarele categorii de date personale:

  • numele și denumirea persoanei fizice sau a companiei;
  • informațiile de contact, inclusiv adresa de email;
  • informații cu caracter demografic precum codul poștal, adresa, numărul de telefon etc.;
  • alte informații utile pentru sondaje clienți și/sau oferte promoționale.

Ce putem face cu informațiile colectate

Vă cerem anumite informații cu caracter personal în general pentru a vă înțelege mai bine preferințele și a fi capabili să vă oferim servicii îmbunătățite și în particular pentru următoarele motive:

  • păstrarea unei arhive interne;
  • îmbunătățirea serviciilor și/sau a produselor;
  • trimiterea de email-uri promoționale despre produsele noi, ofertele speciale sau alte informații pe care considerăm că le veți găsi interesante, folosind adresa de e-mail comunicată de către dumneavoastră;
  • contactarea în scopuri promoționale și de sondare a pieței. Acestea pot fi prin e-mail, prin intermediul rețelelor de socializare (Facebook, Instagram, Twitter), la telefon, prin fax sau folosind serviciile tradiționale de poștă. Putem de asemenea folosi informațiile dumneavoastră pentru a adapta website-ul nostru la cerințele și interesele dumneavoastră;
  • informarea utilizatorilor/clienților privind evoluția și starea comenzilor, evaluarea produselor și serviciilor oferite, activități comerciale, de promovare a produselor și serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piață, de statistică, de urmărire și monitorizare a vânzărilor și comportamentul consumatorului.

Securitatea datelor

Dorim să vă asigurăm că securitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal este bine protejată. Pentru a preveni accesul neautorizat la datele dvs. sau divulgarea acestora către terți, am pus la punct mai multe proceduri adecvate, fizice, electronice și administrative, care să securizeze și să protejeze toate datele pe care le colectăm din mediul online.

Newslettere

DACOmag.ro folosește serviciile de e-mail ca modalitate de contactare a clienților săi. La înregistrarea ca nou membru al website-ului DACOmag.ro, utilizatorul trebuie să fie de acord cu primirea e-mail-urilor cu caracter non-promoțional (ex. e-mail-uri cu date de facturare, suport tehnic și informații despre înregistrare) și promoțional (ex. oferte speciale, articole, dacoriale, etc.). Astfel, DACOmag.ro poate notifica utilizatorii/clienții privind ofertele curente prin newsletterul săptămânal sau lunar, și poate trimite felicitări, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.

Prin citirea prezentului document ați luat la cunoștință faptul că vă sunt garantate drepturile prevăzute de lege, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a se adresa justiției în caz de încălcare a drepturilor sale garantate de Legea 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. Totodată, aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor dvs. personale și de a solicita ștergerea totală sau parțială a acestora.

Suntem bucuroși să primim întrebările și comentariile dumneavoastră referitoare la orice aspect de confidențialitate.

În cazul în care aveți asemenea comentarii sau în cazul în care doriți să formulați o reclamație referitoare la modul în care utilizăm datele dumneavoastră personale, vă rugam să ne contactați prin telefon la numărul 0354 880 442.

Durata livrării

Estimarea noastră privind livrarea, se bazează pe câțiva factori foarte importanți:

Intervalul orar la care a fost plasată comanda și distanța de livrare:

GLS: 1-2 zile lucrătoare

Sameday: 1-2 zile lucrătoare

Astfel, pentru o comandă plasată în intervalul orar 08:00-12:00, expedierea se va face în aceeași zi, excepție făcând comenzile care au anumite neconformitati sau care sunt în așteptarea plății în avans, situație în care veți fi contactat de unul dintre operatorii noștri pentru a rezolva situația.

Livrarea produselor:

Produsele sunt înmânate sigilate, în ambalajul original și sunt asigurate pe tot parcursul transportului până la livrare. Pentru o protecție mai bună a produselor, în unele cazuri le vom expedia cu un ambalaj suplimentar.

Condiții speciale:

În durata de livrare pot interveni factori ce pot produce întârzieri, independent de voința noastră sau a societății de curierat precum: condiții meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. În toate aceste cazuri, un reprezentant de vânzări DACOmag, vă va informa și vă va comunica o nouă dată privind efectuarea livrării.

La SC Adaconi S.R.L., ne străduim să oferim o experiență de cumpărături online convenabilă și transparentă pentru toți clienții noștri, inclusiv persoanele juridice care au deja contracte active cu firma noastră. Cu toate acestea, pentru a asigura un proces corect și eficient, dorim să subliniem următoarele politici privind preluarea contractelor existente în relația cu website-ul nostru:

Respectarea clauzelor contractuale: Ne rezervăm dreptul de a verifica și a aplica clauzele contractuale existente în momentul preluării contractului în relația cu site-ul web. Încurajăm clienții să se asigure că respectă toate clauzele, inclusiv termenii de plată și alți indicatori specificați în contractul lor.

Rezervarea dreptului de a refuza livrarea: Ne rezervăm dreptul de a refuza livrarea produselor comandate online, în cazul în care constatăm că un client nu respectă clauzele contractuale deja existente. Acest lucru se poate aplica și în cazul în care clientul acumulează restanțe neachitate către firma noastră.

Comunicare deschisă: Pentru a evita orice neînțelegeri, ne angajăm să menținem o comunicare deschisă și transparentă cu clienții noștri în ceea ce privește preluarea contractelor și respectarea clauzelor acestora în contextul site-ului web.

Protejarea intereselor părților implicate: Scopul acestei politici este de a proteja atât interesele clienților noștri, cât și ale SC Adaconi S.R.L.. Ne străduim să menținem un mediu de afaceri corect și să asigurăm conformitatea cu contractele existente.

Această politică reprezintă un angajament ferm de transparență și corectitudine în relația noastră cu clienții persoane juridice care doresc să beneficieze de serviciile oferite prin intermediul site-ului web dacomag.ro. Vă rugăm să ne contactați pentru orice întrebări suplimentare sau clarificări referitoare la preluarea contractelor și condițiile implicate în utilizarea platformei noastre online.